lørdag 13. april 2013

Påsken 2010 er avslutta

men sjøl etter tre uker på fjellet, har jeg både påsken 2011 og 2013 til gode!
(2012 er forbigått i stillhet...)
Fortsatt vinter ei god stund enda, sjøl nede i bygda...
Vel... Som dere skjønner, er det Juritzens PÅSKEKRIM jeg har begynt å jobbe meg igjennom ;o)
Målet fram til sånn cirka 13. april 2014, blir vel å gjøre unna de to siste jeg har her, slik at jeg kan bli a´jour til påsken neste år!? Det burde gå greit- det er jo slett ikke dårlig underholdning, og av og til er det godt med noe som kan leses, nytes og avsluttes i en fei!
Favoritt i samlinga fra 2010, er Jon Ewo og Robert Woods novelle "En jobb til Monty". Det er nok ikke den mest spennende, men etter mitt syn er den definitivt den mest fornøyelige ;o)

2 kommentarer:

  1. Har fortsatt mange noveller igjen i 2013, jeg også. Har lest tre. Men så har jeg lest ut forlaget LIVs samling med påskekrimnoveller for 2013 da..:)

    SvarSlett
  2. En god og lang påske, med andre ord ;)
    Har hatt lyst på disse bøkene jeg også, men jeg får starte krimnovelle-karrieren min i 2014!
    ØNSKER DEG EN GLA DAG!!
    Pia

    SvarSlett

Hva synes du? Enig? Vet ikke helt? Legg gjerne igjen en kommentar ☺