lørdag 20. april 2013

Lurte deg , din koling!!

De sist ukene har jeg fått utrolig mange utrolig ekle kommentarer på innlegget jeg skrev om denne boka:
Klikk på bildet så kommer du til innlegget. 
Jeg skal absolutt ikke utdype hva kommentarene inneholder. Poenget er at der er det ikke lenger mulig å legge igjen kommentar, så da har jeg trulig ødelagt moroa for minst én koling! Etter som jeg først trudde jeg måtte slette hele innlegget, er jeg godt fornøyd med denne løsningen!
Jeg har forstått det på andre bloggere (som har lagt inn sånn kode for å kommentere) at det ikke er bare jeg som har hatt dette problemet, men stort sett gjelder det gamle innlegg. Nå vet jeg ikke hvordan det funker på andre plattformer (heter det det?), men på blogger kan man bare gå inn på sida for å redigere innlegget man får disse dritt-kommentarene på, og i høyremargen er det en bolk for kommentarer. Der er det bare å huke av for ikke å tillate flere kommentarer! Herlig! Jeg har i hvertfall ikke fått tilsvarende kommentarer på andre innlegg, så jeg håper det holder seg sånn... Mulig man skal tenke litt på hva slags overskrift man setter på innleggene? For sikkerhets skyld har jeg ikke engang nevnt navnet på boka her ;o)

Noen lurer kanskje på hva en koling er? Dialektord (?) for en fyr som ikke er av de skarpeste knivene i skuffen.

7 kommentarer:

  1. Kjenner til problemet. Jeg har ventet i det lengste med å innføre den der kode-greien, for jeg synes det er litt styr, men det må gjerne til med tiden. Jeg har bare fått rare kommentarer (på engelsk) på gamle blogginnlegg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det føles liksom enda verre -og mer invaderende- når det skrives på norsk.. Jeg kommer til å legge inn kommentarsperre med engang jeg får noe sånn dritt heretter. Det er jo uansett de nye innleggene de fleste med ålreite hensikter kommenterer.

      Slett
  2. Har heldigvis ikke erfart noe negativt som er å reagere på, enda. Skjønner ikke hva noen kan reagere på etter dette innlegget! Du er jo bare positiv og anbefaler boken.

    SvarSlett
  3. Kommentarene er ikke relatert til innlegget skjønner du, mer hva sånne kolinger kan tenke seg å gjøre med den slags kvinner... Ufyselg >:(

    SvarSlett
  4. De dustemennene fins altfor mange steder på nettet, og jeg har fått min dose stygge kommentarer jeg også, dessverre. Bra løsning du fant der da i alle fall:)

    SvarSlett
  5. Ikke gøy. Hva er det med noen folk, egentlig. Jeg har ikke lest dette innlegget hos deg, men gjør det nå nysgjerrig som jeg er. God løsning du fant. Ha en trivelig søndag. D

    SvarSlett
  6. Nå har jeg lest bokomtalen din. Synes den var god. Forstår ikke hvorfor noen skal lage ekle kommentarer til dette. D

    SvarSlett

Hva synes du? Enig? Vet ikke helt? Legg gjerne igjen en kommentar ☺